maanantai 4. heinäkuuta 2016

Emmi 24

Heipsan ja ihanat maanantait! Tai ainakin mun on ollut erikois ihana, koska oon päässyt viettelemään pitkästä aikaa vapaapäivää ja tää on maistunut kyllä paremmin kuin hyvin tähän väliin. Vihdoinkin pääsen kirjoittelemaan tännekin kunnolla ja mulla oliskin niin paljon aiheita joista postata. Nytpä hyppäänkin siis viime viikon tapahtumiin, sillä meillä oli ilo ja kunnia vietellä keskiviikkona oikein erikoispäivää, nimittäin mun rakkauteni Emmi täytti 24 ja mä suuntasin suoraan töistä kaupoille ostelemaan juttuja iltaa varten.

867

Ja kaupastahan mukaan lähti tarvikkeet täytettyihin avokadoihin, joista jaan tänne myöhemmin reseptinkin. Pysykäähän kuulolla! ;D

868

Sekä nutellaa, tuoreita mansikoita ja pähkinöitä. Mitäs muuta tyttö voisi enää toivoakaan tämän trion lisäksi! Voin sanoa, että tämä kombo oli ehkä toimivin ikinä ja musta onkin nykyään aina kiva vedellä suklaan kaverina lisäksi joitakin hedelmiä, marjoja tai pähkinöitä, sillä niin se makean himo menee paljon nopeammin ohitse ja vatsaan ei tule vedettyä pelkkää suklaata kaksin käsin. :D

869

Kesäiset raikkaat drinkitkin taiottiin. Näihin tuli vain valkkaria, sitruunakivennäisvettä ja limen mehua ja toimi niin hyvin, että voisin valmistaa samalla yhdistelmällä jatkossakin.

1235

1250

Pitkän työpäivän päätteeksi tää setti maistui kyllä hyvin ja mulla oli niin kesäinen fiilis tämän pöydän äärellä musiikin pauhatessa rakkaiden typyköiden ympäröimänä. 

1251

Kippis Emmille!

911

Keskellä viikkoa voi luottaa mun mielestä vähän yksinkertaisempiinkin kokonaisuuksiin, joten heitin mustien korkeavyötäröisten farkkujen kaveriksi beigen topin, persikkaisen takin ja mustat kiilakorot.

945

913

Kaulakoru - Thaimaa
Toppi - Thaimaa
Housut - Ginatricot
Kengät - Mallorca
Takki - SheIn.com

940

Ja Emskakin suosi vaalean ja mustan yhdistelmää!

973

Anni toi meidän porukkaan edes pienen väripilkahduksen tummansinisellä mekollaan, mutta oltiin me aika värittömänä tiiminä liikenteessä! :D

989

Jos meidän vaatteista ei löytynyt värejä, niin hernesaari ja löyly pisti kyllä parastaan sitten värimaailmansa osalta. Nää paikat on mun mielestä ehdottomasti kesän ykköspaikkoja rentoon ja hauskaan illan viettoon. Paikalle voi mennä viettelemään iltaa ihan minkälaisella porukalla tahansa ja ollaankin oltu tuolla niin ystäväporukan kera kuin vanhempienkin kanssa. Molemmissa pystyy hengailla ihan vaan kuulumisia vaihdellen ja vaikka haukata jotakin purtavaa, mutta molemmissa saa myös kunnon juhlameiningit käyntiin, jos niin halajaa!

990

1009

Hernesaaren puolella moikkailtiin tuttuja ja juotiin lasilliset Emmin kunniaksi.

1033

Kunnes huomattiin, että ulkona oli ihan tajuttoman kaunis auringonlaskun maalaama vaaleanpunainen taivas ja oli pakko siirtyä räppäilemään muutamat kuvat sinne!

1011

Tää näky oli mun mielestä aivan kuin jostakin maalauksesta ja huokailinkin jatkuvasti, miten sitä Suomessakin voi olla älyttömän kaunista. Kaikki aikaisemmat sadepäivät anteeksi annettiin välittömästi!

1040

Rakkauksia. <3

IMG_4642

1051

Hernesaaren jälkeen siirryttiin vielä löylyyn, joka on mun mielestä yksi kauneimmista paikoista Helsingissä vietellä iltaa. Koko rakennus itsessään on jo kiinnostavan erilainen ja tyylikäs, mutta merimaisemat terassilta ja varsinkin tuolta ylhäältä kruunaavat vielä koko homman!

1059

1066

Tästä siirryttiin vielä pimeän tullen Kaivon keskiviikkoon, jossa meillä olikin hyvä kasa tuttuja viettelemässä iltaa. Tälläiset illat tekee kyllä ehdottomasti siitä arjestakin juhlaa ja nää mimmit saa mun kesän maistumaan mansikoilta ja suklaalta parilla pähkinällä höystettynä. :D<3

Kivaa uutta viikkoa kaikki! Mulla on huomennakin onneksi vielä vapaata ja mennään viettelemään päivää Lahteen, jossa pidetään iskän puolen perheen kanssa grillijuhlat. Sen jälkeen pitääkin paiskia vielä muutama päivä töitä, ennen kuin koittaa Ruisrock! Kuinka moni tulossa? ;) Törmäillään ja halataan, jos tavataan!

13 kommenttia:

  1. Nyt tulee täysin aiheeseen liittymätön kysymys, mutta mistä sun pinkki-valkoinen laskettelutakki on? Oon ettiny kivan näköistä ikuisuuden ja nyt kun olen selaillut sun vanhoja postauksia, niin se jäi mieleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheeh, se on ihana! Intersportista sen joskus vuosia sitten kotiutin. Ei taida olla mitään erityistä merkkiä tai en ainakaan muista minkä merkkinen oli! :) Mut stadium ja intersport kannatta käydä läpi! :)

      Poista
  2. Wowwoow ootte kauniita !

    VastaaPoista
  3. Mistä emmin ihana paita on? :) upeina olette olleet liikenteessä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun muistaakseni se sanoi ostaneensa sen zarasta! Tai mangosta! Emmi auta! :D

      Poista
    2. Joo, Zarastahan se :D alesta tosin, kokoja ei ollu enää kovin paljon jäljellä.jouduin itekin ottamaan kokoa liian ison. Mutta toi on ihana <3

      Poista
  4. Sä pistät aina pöydän niin koreeks, että huhhei! Kaikki näyttää aina niin herkulliselta ja muutenkin kauniista laitetulta. Voisinko tilata sut vastaamaan mun synttäritarjoiluista elokuussa? :D Btw upeina ootte olleet liikenteessä! Sydän vielä tolle auringonlaskullekin, ai että ♥

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No silloin ainakin, kun on syytä juhlaan! :D <3 Hahah, pitäisköhän perustaa oma "pikkujuhlat"- pitopalvelu! :'D Oli joo mieletön, huh <3

      Poista
  5. mistä toi sun kaulakoru on peräsin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin sen Thaimaasta jostakin pikkukojusta! :D

      Poista
    2. Heti ku silmä välttää.......

      Poista
    3. Haaahahahahahdsadasa !!! Onneks vältti, ollu mun käytetyin kaulakoru tän kesän! XD

      Poista